Dilluns, 01 de desembre de 2008

Graella de programació setmanal

Dimecres, 10 de Setembre de 2008

07:05 D’Kids
  Un programa que inclou vàries sèries d’animació i amb algunes sèries que Televisió de Mallorca ha adquirit directament, como Els Caracolímpis, Lupo Alberto o Skyppy.
08:08 Ba-Ba
  Ba-Ba és un recorregut pel món dels sentits, els colors, les formes i la quotidianitat dels nens fins a 4 anys.
Una girafa que es diu Ba-Ba i els seus amics acompanyen els més petits en la seva descoberta del món dels sentits, experimentant, aprenent i jugant alhora.
D’una banda, s’explica la vida de tota mena d’animals i de l’altra, s’introdueixen matèries que en aquestes edats els nens comencen a descobrir i reconèixer com ara els colors, les parts del cos o els sorolls.
L’estètica innovadora i la música original encomanen un esperit alegre, despert i dinàmic.
08:15 Què, Non?
  Què, Non? és el programa de continguts destinat al públic infantil d’entre 4 i 9 anys, que explora amb l’espectador el descobriment de la vida i el perquè de les coses.
En el segment d'edat al qual s'adreça, els nens i nenes estan desenvolupant una nova estructura mental, és l’inici del saber, de la raó, és l’edat social, l’edat activa.
Per tant, en els continguts hi tenen un paper rellevant la investigació i l’aprenentatge tractats d'una manera lúdica i senzilla, en vessants tan amplis com la natura, la tecnologia, la societat, la geografia, el llenguatge, els hàbits…
08:45 ESO
  ESO és el programa contenidor diari, adreçat al segment de públic adolescent, entre 13 i 16 anys.
Està constituït per diverses càpsules que inclouen fragments del diari personal de diversos adolescents.
El complementen sèries que es presentaran en versió original amb subtítols en català, les últimes realitzacions de vídeo de joves artistes i la recuperació de peces del cinema mut.
09:00 Mallorca Notícies
09:35 SiDoRé
  Programa musical. Avui: Statuas d Sal.
10:20 Mallorca al dia
12:40 Mca. Doc
  Reportatges. Avui: Aigua que dona vida.
13:10 1, 2, 3... sus estiu
  Un programa conduït per Manel Ferrera en què repasarem les pràctiques esportives que més s'imposen a Mallorca durant l´estiu, sense oblidar-ne l´actualitat, els atletes illencs que seran presents a Pequin, les notícies del Mallorca i molt més.
14:00 Passa’m la sal
  Amb Aina Burgos i Víctor Garcia. Avui: Rap i cuixot amb risotto de tomàtiga seca.
14:30 Mallorca Notícies Migdia
  Presenta Mercè Pinya.
14:55 Méteo
  Televisió de Mallorca vol oferir un tractament diferenciat sobre la informació meteorològica.
15:00 Agenda
15:05 Jet Lag
  Sèrie. Bona nit Mariona (cap 04).
15:30 Mallorca Notícies Migdia
  Informatiu del migdia
16:05 N´hi ha que neixen estrellats
  (Cap 11).
16:35 Temps era temps
  Reportatges històrics. Avui: La Mallorca templaria.
17:05 D’Kids
  Infantil.
18:05 Ba-Ba
  Infantil.
18:13 Què, Non?
  Infantil.
18:40 Els Caragolímpics
  Infantil.
18:45 Skippy
  Infantil.
19:15 ESO
  Juvenil.
19:30 Jet Lag.
  Sèrie. Cacaolat (Cap 05).
20:00 Mallorca Notícies Vespre
  Presenta Juanjo Sunyer.
20:30 Méteo
  Televisió de Mallorca vol oferir un tractament diferenciat sobre la informació meteorològica.
20:35 Agenda
20:37 Passa’m la sal
  Amb Aina Burgos i Víctor Garcia. Carxofes.
21:05 Mare Nostrum
  (cap 11).
21:45 Mallorca i la Mediterrànea
  “Els recursos naturals” és l’onzè episodi de la sèrie “Mallorca i la Mediterrània”, que TV Mallorca emet aquest dimecres.
De la mà de Antoni Rodriguez Perea i Agustí Jansà, el documental, de 30 minuts de durada, analitza els trets diferencials de la geologia i el clima, propis de les Illes Balears, com a signe indestriable de la identitat del paisatge de l’arxipèlag.
Mallorca i la Mediterrània és una sèrie documental de 13 episodis que repassa de manera monogràfica, els trets identitaris reconeixibles que defineixen el caràcter i els costums dels habitants de les Illes Balears.
22:20 Mallorca Notícies
22:55 Hotel Fawlty
  (cap 11).
23:25 Ja ho has vist?
  Zapping.
00:05 Mallorca endins
  Reportatges (cap 11).
00:32 Mare Nostrum
01:00 Mallorca i la Mediterrànea
01:30 Mca. Doc
  El programa ens proposarà setmanalment el tractament en profunditat d’un mateix tema vist des de diferents punts de vista. Es tracta d’una oportunitat per poder conèixer alguns temes que normalment no són tractats per la televisió des del nostre propi àmbit.
02:05 Temps era temps
   
radio online
tv online

Consell de Mallorca
Govern de les Illes Balears
Infomallorca
Agenda 21 Escolar